Pages

wtorek, 17 września 2013

Panokcie - Golden Rose nr 41, Coral Prosilk nr 155

Ze względu na fatalną pogodę mam troszkę więcej czasu i postanowiłam zrobić porządek z moimi paznokciami.Uwielbiam eksperymentować, próbować i swego czasu kolekcjonowanie lakierów do paznokci oraz ich zdobienie było moją ogromną pasją. Nie mam żadnych kursów ani szkoleń kosmetycznych. Próbuję swoich sił amatorsko. Oto efekt mojej wczorajszej nudy:)
                                            A oto lakiery:

Golden Rose Rich Color nr 41
Lakier, który po prostu uwielbiam. Ma wspaniały fioletowo - niebieski odcień oraz wyposażony jest w fantastyczną szczoteczkę, która jest bardzo szeroko, dzięki której aplikacja jest doskonała. Może być ona nieodpowiednia dla dziewczyn, które maja bardzo małą płytkę paznokcia. Lakier trzyma się na paznokciach, do 3 dni, bez żadnych odprysków.

Coral Prosilk nr 155
Jest to lakier, którym jestem bardzo mile zaskoczona. Ma cudownie miętowo - błękitny kolor. Ma dość cieniutki pędzelek, którym doskonale się nakłada lakier. By pokryć płytkę potrzeba 2 czasami 3 warstw, by uzyskać pierwotny kolor , taki jak na butelce. Trzyma się do 3 dni bez odprysków. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie i osobiście nadal jej nie znam, mimo to muszę zachęcić wszystkich do wypróbowania. Posiadają dość duży asortyment kolorystyczny, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Pozdrowienia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)