Pages

wtorek, 9 grudnia 2014

Maybelline Instant Anti -Age Effect Korektor 22 Light

Hej:)
Witam Was w kolejnej już recenzji produktów, które zakupiłam na stronie ezebra.pl. Bardzo Wam zależało na recenzji tego korektora, więc zapraszam serdecznie.


Jak widać opakowanie jest dość niestandardowe jak wszystkie korektory. Wyposażony jest on w gąbeczkę, która po przekręceniu nasady opakowania, napełnia się zawartością korektora.


Gąbeczka ta jest bardzo fajnym i praktycznym rozwiązaniem jak dla mnie. Aplikacja nie sprawia mi najmniejszego problemu. Po zaaplikowaniu wystarczy go potem rozprowadzić  pędzlem lub palcem.
Jeżeli stosujemy go tylko na sobie jest to praktyczne i szybkie rozwiązanie. Natomiast jeżeli byśmy chcieli rozprowadzić go na kimś to według mnie jest to trochę niehigieniczne.

Tak prezentuje się pod oczami:


Korektor został nałożony na zupełnie gołą twarz. Widoczna jest tylko jedna cienka warstwa produktu, która nie jest tępa, lecz kremowa i bardzo łatwa w rozprowadzeniu. Jest on bardzo lekki w połączeniu z podkładem bardzo rozświetla twarz, a przy tym kryje moje duże sińce i wszelkie zaczerwienienia nie tylko pod oczami, ale także na wszelkie niedoskonałości. Nie roluje się ani nie wchodzi w niedoskonałości.
Jestem bardzo zadowolona z tego korektora i na chwilę obecną nie potrzebuje innego.

Występuje w kilku odcieniach:)


Cena: 10.68zł ( dostępna jest m. in. na stronie ezebra.pl)

Pozdrawiam Kasia:)

5 komentarzy :

  1. bardzo ładnie się prezentuje, muszę go zapamiętać i w przyszłości chętnie sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem przyzwoicie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy wcześniej go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster blog award :-) Lubię tutaj zaglądać i czytać Twoje posty :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)