Pages

środa, 28 maja 2014

Maybelline Color Tattoo 40 - Permanent Taupe

Cześć:)
W dzisiejszym poście coś co na pewno każda z Was doskonale zna. A będzie tu mowa o kremowym cieniu, który wykorzystywany jest nie tylko jako baza pod cienie, jako sam cień ale przede wszystkim jako uzupełnienie naszych brwi.




Od producenta: Odważ się nosić Color Tattoo 24hr- kremowo - żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Nasza technologia pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo - żelowa konsystencja pozwala na łagodne nałożenie cienia, który nie blaknie.

Cena: ok. 25zł / 4ml


Moja opinia: Cień zapakowany jest w bardzo ładny, szklany słoiczek. Kolorek jak dla mnie jest bardzo uniwersalny. Używam go czasami jako bazę pod cienie, rzadziej jako sam cień. Nie przepadam ogólnie za kremowymi cieniami może to jest główna przyczyna. Użyłam go raz jako sam cień i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Moja recenzja głównie skupi się pod kątem uzupełniania brwi. Nadaje im bardzo fajny, trwały kolorek, który jeżeli chodzi o mój kolor brwi jest dopasowany w sam raz. Ma lekką w nakładaniu formułę, która szybko zasycha. W waszych innych recenzjach czytałam,że dość szybko zasycha w słoiczku, więc trzeba bardzo uważać i zamykać opakowanie.
A tak prezentuje się na moich brwiach:

Moja "goła" brew









Brew po nałożeniu cienia








Jak go bardzo lubię. A jak jest z Wami?

18 komentarzy :

  1. Ja tak bardzo nie korzystam z cieni, że by mi się nie przydał :D
    Ale rzeczywiście bardzo ładnie na brwi się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. daje przyjemny naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje odkrycie tego roku! Kocham ten cień. Wielofunkcyjny i dobry kosmetyk :).

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo naturalny ;) ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie uzupełnia :) ja mam z essence zestawik :) moze o tym pomysle nastepnym razem :)

    A co do Paese to tak, przekłamują buteleczki kolor mam 10 lakierów i w wiekszości (tych jasnych odcieni) kłamia w zywe oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten zestaw z essence używam ich na przemiennie:) Bardzo go lubię nie tylko do brwi ale i na powieki:)

      Usuń
  6. Ja do modelowania brwi używam zestawu Bell :)


    U ciebie całkiem ładny efekt ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam biały i czarny cień z tej serii, niestety nie wytrzymują 24 godzin - ale i tak trwałość mają dłuższą niż większość cieni, których używałam. Bardzo przyjemna seria cieni do powiek - śmiało można polecać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Codziennie gości u mnie na brwiach :-) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Waham się cały czas czy kupić ten odcień

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go, ale używam jako cień do powiek :)
    na brwi muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go wypróbowałam :) Jest super :) zapraszam do nas na bloga i do wzajemnej obserwacji :) Jeśli zaobserwujesz, poinformuj mnie w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę Pozdrawiam :*

    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go mam, ale la mnie jest za chłodny :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go ale na brwi nie używam ;) Ostatnio bardzo rzadko po niego sięgam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt na brwiach! Muszę kiedyś go dopaść na promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jako bazy pod cienie używam właśnie Color Tattoo! sprawdza się świetnie i marzę by mieć ich więcej
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)