Pages

czwartek, 13 listopada 2014

Prostownico - lokówka 2w1 z Biedronki :)

Hej:)

W dzisiejszym poście, jak pewnie zauważyliście będzie mowa o prostownicy z funkcją lokówki. Jeżeli jesteście ciekawi czy jest o produkt godny polecenia to zapraszam dalej:)


Pewnie na pierwszy rzut oka nie wygląda powalająco, ale już teraz mogę powiedzieć, że jest to dobry produkt. Jak dobrze pamiętam kosztowała chyba 29.90 i jak na taką cenę jest bardzo dobrze wykonana.

Posiada możliwość regulowania intensywności nagrzania płytek a z drugiej strony (jak na zdjęciu poniżej) mamy zabezpieczenie, dzięki któremu blokujemy możliwość otworzenia się płytek podczas kręcenia włosów. Jest to jak dla mnie bardzo wygodne i z pewnością mogę zaliczyć to jako duży plus.
Kabel jest dość długi oraz obrotowy u nasady.


Jak zapewne wiecie w sprzedaży  była ona już jakiś czas temu, więc miałam już sporo czasu by się z nią obyć, więc tak. Podczas pierwszego użycia, jak się nagrzewała strasznie zaczęło czuć jakby plastik się topił. Natomiast przy drugim użyciu już było wszystko ok. Jako prostownica sprawdza się bez zarzutu. Sama mam włosy bardzo proste, więc wiele razy nie miałam z nią do czynienia, lecz wtedy kiedy jej potrzebowałam poradziła sobie naprawdę dobrze. Jeżeli mówimy o funkcji lokówki to teraz zaczynają się schody. Kiedy patrzymy na nią to na pierwszy rzut oka wydawać się może, że podczas użytkowania przeszkadzać nam mogą "ząbki", w które została wyposażona. Uważam, że są dość ciekawym dodatkiem, ponieważ gdy nakręcamy na nią włosy "ząbki" te dobrze je przetrzymuje. Natomiast minus jaki dostrzegam to taki, że gdy nie dokładnie je nakręcimy włosy plączą się, przez co popsujemy sobie cały efekt.
 Mimo wszystko polecam ten produkt jest dobry, solidnie wykonany i w atrakcyjnej cenie.
A tak wygląda efekt na moich włosach. Wiem, że pewnie powiecie, że nie robi szału, natomiast na moje potrzeby naturalnych fal wystarcza:)


14 komentarzy :

  1. Według mnie efekt jest jak najbardziej zadowalający. Osobiście podobają mi się właśnie takie, naturalne fale i też chciałabym osiągnąć coś podobnego. Słyszałam o tej lokówce i chyba nawet widziałam ją w gazetce. Zwróciłam uwagę na niską cenę, ale jednak nie skusiłam się na zakup. Nigdy nie miałam do czynienia z prostownicą czy lokówką, nie potrafię się nią obsługiwać. Dodatkowo, moje włosy nie lubię gorąca, czyli suszarek i nagrzanych urządzeń. Dlatego tak trudno jest mi osiągnąć taki efekt, jaki Tobie się udał, bez specjalnych narzędzi.
    Pozdrawiam. :)
    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest fajny, ja nie używam takich "sprzętów" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt, ja mam prostownico-lokówkę od babyliss, niby porządna... a loków się nią na długich włosach zrobić nie da... a przynajmniej ja nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuje, że jej nie kupiłam, a miałam na nią wielką ochotę :( podoba mi się efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taka prawie nowa do sprzedania. uzylam jej 2 razy.

      Usuń
    2. mam taka na sprzedaz praktyczne=ie nowa 2 razy uzyta
      moze chcialabys kupic :)?

      Usuń
  5. mi też sie efekt podoba ,ale nie używam lokówek

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo ładny :) Ale ja gorących sprzętów do włosów unikam, nawet suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja ciocia sobie ją kupiła i jest zadowolona ;) ja kupilam lokówkę

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię naturalnie wyglądające fale, też chcę sobie kupić nową lokówkę, ale używam jej wyłącznie na większe wyjścia, więc taka z Biedronki by mi wystarczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skręt jest bardzo ładny, nie przesadzony ;) Ja jednak lokówek nie używam, za to prostownica często idzie u mnie w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt fajny ale staram się unikać takich urządzeń bo strasznie niszczą mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam moją prostownice z remingtona z lokówką i jest niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny sprzęt ;)
    mi fale bardzo się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)