Pages

wtorek, 31 marca 2015

Golden Rose Lipstick Vitamin E nr 53 i nr 128

Witajcie:)
Powracam do Was po dłuższej przerwie. W dzisiejszym poście zaprezentowane będą przez mnie dwie pomadki. Mam je już od dość dłuższego czasu, ale rzadko ich używam. Jeżeli chcecie wiedzieć dlaczego to zapraszam dalej do czytania.


Od producenta: Pomadka Golden Rose dzięki zawartości wosku pszczelego i wit. E, doskonale nawilża, wygładza usta oraz zapobiega procesom starzenia się skóry. Nie powoduje uczucia ciężkości, łatwo się rozprowadza, a dzięki delikatnej, świetlistej strukturze pokrywa usta kolorem na wiele godzin.
Pojemność: 4,2g
Cena:  9,50 zł
Składniki: RICINUS COMMUNIS (CASTOR)SEED OIL, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, ETHYLHEXYL HYDROXY STEARATE, PETROLATUM, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), LANOLIN OIL, CERA ALBA (BEESWAX), COPERNICIA CERIFERA(CARNAUBA) WAX, PARAFFIN, OZOKERITE, POLYBUTENE, ISOSTEARYL ALCOHOL, ISONONYL ISONANOATE, GLYCERYL ISOSTEARATE, PROPYLPARABEN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID

Moja opinia:  Pomadki są w bardzo elegancki ciemnym opakowaniu ze złotymi detalami. Plastik, z którego są wykonane nie jest jakiejś specjalnej jakości, ale jak na razie nic się z nimi nie stało. Jeżeli byśmy brali pod uwagę cenę to jakoś jest bardzo dobra. Kolorki jak zobaczycie poniżej są dość intensywne i letnie. Utrzymują się na ustach dość długo. Trudno jest mi powiedzieć dokładnie ile, ale pewne jest to, że nie schodzą z ust już po pierwszym użyciu. Usta po nałożeniu nie są tępe, lecz czuć lekkie nawilżenie. Pomadka ta nie zastyga na ustach. jedyne co mi w nich przeszkadza to to, że mają jak dla mnie nie przyjemny zapach i smak. Przypomina mi on, mam nadzieje, że dobrze się wyrażę dawnych kosmetyków. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi ale jest on specyficzny i mnie osobiście drażni. Moje bardzo się przesuszają i niestety pomadki te uwydatniają każde moje suche skórki. Mimo to bardzo je lubię i teraz w okresie letnim będę je częściej używać.

        nr53


nr128

Pozdrawiam Kasia:)

8 komentarzy :

  1. druga bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki, muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne opakowanie ;) podobają mi się oba kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa kolory są bardzo ładne jednak to drugi odcień skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolorki nie skradły mojego serca, cale szczęście bo inaczej musiałabym wydać pieniądze na kolejne mazidła do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. drugi kolorek zdecydowanie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 3 szmineczki z tej serii i uważam, że są naprawdę fajne. Oba kolorki przedstawione przez Ciebie bardzo mi się podobają. ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)