Pages

piątek, 23 sierpnia 2013

Miła niespodzianka:)

Hej:)
Dzisiaj przychodzę z przemiłą wiadomością. Odebrałam przesyłkę kurierską nadesłaną z portalu Ofeminin.pl . Od niedawna jestem zarejestrowana na tym portalu, dzięki któremu mogę zaczerpnąć informację odnośnie najnowszych wiadomości dotyczących mody, kosmetyków, zdrowia oraz najnowsze ploteczek ze świata gwiazd (więcej informacji na stronie TUTAJ ). Jest również możliwość zapiania się do Klubu Ekspertek Ofeminin.pl. Po przystąpieniu do tego klubu istnieje możliwość darmowego przetestowania produktów. Mogą to być kosmetyki do makijażu, bielizna, kosmetyki pielęgnacyjne, perfumy itp. w zależności jakie są obecnie dostępne do wyboru. Zwiększyć swoją szanse na otrzymanie wybranego produktu do testowania możemy poprzez dodawanie opinii oraz udostępnianie nowych produktów. Dzięki temu portalowi możemy dowiedzieć się o nowych produktach jak również tych starszych, których nie mieliśmy możliwości przetestowania. Więcej informacji o tym w jaki sposób przystąpić do Klubu Ekspertek  znajdziecie TUTAJ.

A wracając do tego co otrzymałam, to jest to produkt, który sama sobie wybrałam i jest to Róż prasowany z firmy Joko Cosmetics. A oto i on:)














 Jestem bardzo wdzięczna portalowi Ofeminin.pl za zaufanie i oczywiście postaram się nie zawieść.
Recenzja pojawi się wktótce, jak również na portalu Ofeminin.pl.
Gorąco zapraszam:)
Pozdrawiam Kasia:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)