Pages

środa, 21 sierpnia 2013

Promocyjne nowości

Cześć :) Dzisiaj po dość długiej przerwie wracam z moimi nowościami. Od jakiegoś czasu polowałam na ciekawe promocję w drogeriach. No i oczywiście doczekałam się. Jeszcze ich nie przetestowałam, ale muszę się nimi pochwalić.
Do moich nowości mogę zaliczyć dwa produkty z firmy KOBO. Prawdę mówiąc są to moje pierwsze produkty z tej firmy i mam nadzieję, że się nimi nie rozczaruję:)

Mamy tutaj bazę pod podkład, która zachęca mnie już swoim niezwykle delikatnym zapachem, przypominającym zapach, który występuje w produktach dla dzieci.

 Cena : 19.90 / Po przecenie 9.90

Jak również dość mały słoiczek perełek brązujących.

 A wyglądają one tak:







Są one wyposażone w czarną, dość miłą gąbeczkę. Mają również bardzo delikatny przyjemny zapach. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się u mnie.

Cena: 24 zł (niestety nie wiem jaka jest jego pierwotna cena)

Recenzja pojawi się również wkrótce.





Do moich nowości należy puder  Manhattan Affinitone nr 3. Nie potrzebuję obecnie pudru. Skusiła mnie jego dość atrakcyjna cena w Rossmanie a wynosiła 12 zł z groszami. Dodatkowym gadżetem, który został dołączony do kosmetyków z serii Affinitone jest pędzel do podkładu. Promocja ta niestety zakończyła się, lecz na nasze szczęście została wprowadzona  obecnie w Drogerii Natura .

 Co ciekawe produkty te pojawiły się w cenie jeszcze niższej niż były w sprzedaży w Rossmanie (o 1zł mniejsza).

Więcej szczegółów na stronie internetowej Drogerii Natura w gazetce promocyjnej. Oferta ważna do 28.08.2013r.

http://www.drogerienatura.pl/promocje/




                                     
                                               Pozdrawiam Kasia:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)