Pages

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Pędzel do cieni Sense & body

Hej:)
Dzisiaj o kolejnym moim ulubionym pędzlu i ulubionej firmie. Jest ona nie dla wszystkich dostępna stacjonarnie, bo są one dostępne w Hebe do którego nie każdy ma dostęp. Niestety i ja również:(
Dzięki internetowym drogeriom możemy wzbogacić swoją kolekcję o nowe nabytki.
Pędzel ten z resztą jak chyba wszystkie, które mam, zamawiałam na stronie ezebra.pl. Uważam, że jest to bardzo fajna strona, która posiada nie tylko bardzo fajny asortyment, ale również bardzo atrakcyjne ceny.
Pędzel ten, jak dobrze pamiętam kosztowała ok. 7zł., więc na jakość jaką daje cena ta jest super.
Jego przeznaczenie jest do nakładania cieni, ale ja znalazłam sobie bardzo fajne zastosowanie do niego. Używam, go do nakładania korektora pod oczy. Jest to pędzel języczkowy , więc dobrze się nim nakłada, a następnie opuszkiem palca poprawiam i efekt wychodzi naprawdę super:)
I muszę zaznaczyć jeszcze jedno, że myłam go już wielokrotnie a on nie zniekształca się oraz nie wypadł z niego ani jeden włosek, z resztą jak ze wszystkich pędzli tej firmy.







Znacie te pędzle? Lubicie?

Pozdrawiam Kasia:)

6 komentarzy :

  1. Nie znam, ale dobrze wiedzieć :) oblukam je w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż go wypróbuję do korektora, bo do cieni to jak dla mnie to nie zbyt fajny niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam je parokrotnie w sklepie ale za każdym razem rezygnowałam z zakupu. Chyba czas to w końcu zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
  4. też nakładam cienie pędzelkiem i nie moge sobie wyobrazić jak ja kiedyś mogłam go nie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego pędzla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam je ostatnio, ale na razie pozostaję wierna pędzlom Zoeva, nawet gdy inne kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)