Pages

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Mój świąteczny makijaż z użyciem cienia Paese nr 609

Cześć wszystkim!!!!
 W tym świątecznym czasie chciałam Wam pokazać mój makijaż świąteczny, który dominował na moim oku w czasie świąt. z racji tego, że już dawno, dawno temu obiecałam Wam recenzję tego cienia postanowiłam go użyć w czasie świąt. Cień dostałam już dość dawno temu w Paese box. Pigmentacja tego cienia jest bardzo dobra. jest to cień bardzo miękki i trzeba uważać podczas aplikacji. Nie potrzeba wiele, by pięknie prezentował się na oku. A Wam jak się podoba?







Pozdrowienia Kasia:)

9 komentarzy :

  1. Ooo nawet bardzo się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcień!
    Makijaż oka wyszedł bardzo ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Pani Pomadko :) zrob Pani kiedys step by step :) pliiiiiiis :) Oblednie wyglada. Ja marze o boxie lakierow, ale mieszkam chwilowo na zadupiu zwanym Lublinem... i musze czekac na wyjazd do warszawy, wiem ze to malo interesujace, ale musialam sie wygadac... :( Zycie jest brutalne, ale Twoj makijaz oslodzil mi moje rozgoryczenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysle nad tym:) nie przejmuj sie tez mieszkam na zadupiu, moze i nawet wiekszym niz Lublin:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wygląda tak ciekawie w opakowaniu jak na oku :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)