Pages

wtorek, 11 lutego 2014

Kocyk Paprocki&Brzozowski

Cześć!!
Zapomniałam wczoraj dodać swoją propozycję na prezent, który kupiłam dla siebie i swojego partnera, a jest nim kocyk w przecudne serduszkowe wzorki.
Kocyk kupiłam w Biedronce za 24.99. Jest on zaprojektowany przez projektantów Paprocki&Brzozowski.

 Mają zwrócić uwagę na problem osób chorych na białaczkę i inne nowotwory krwi. Ta inicjatywa ma na celu zachęcić ludzi do rejestracji jako potencjalnych dawców. Partnerem akcji jest Fundacja DKMS Polska.
Uważam, że jest to super pomysł jak pomóc. Zachęcam wszystkich do kupna. Jest on dostępny w 4 wersjach kolorystycznych.

A to mój kocyk:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)