Pages

piątek, 2 sierpnia 2013

Witam Wszystkich :) !!!!

Witam, na wstępie chciałabym się z Wami serdecznie przywitać. Jestem Kasia i jest to mój pierwszy blog. Może zacznę od tego co mnie skłoniło do tego, aby być tutaj gdzie jestem.Od jakiegoś czasu zaczęłam zważać co używam kiedy i w jaki sposób. Od dawna interesuję się nowinkami kosmetycznymi zarówno w pielęgnacji ciała, makijażu czy dłoni i paznokci.
Celem mojego bloga jest podzielenie się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami odnośnie testowanych przeze mnie kosmetyków. Mam nadzieję, że spodoba się Wam i zachęcam wszystkich do czytania i komentowania:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)