Pages

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Garnier Essentials

Chciałabym przedstawić Wam produkty, których używam do codziennej pielęgnacji twarzy. Marka Garnier należy do moich ulubieńców i to właśnie od tych produktów chciałabym rozpocząć. A oto i one:

                 
                                Żel oczyszczający Garnier Skin Naturals z linii Essentials

Zdaniem producenta: Jego formuła łączy składniki oczyszczające z oczyszczającym ekstraktem z winogron  i prowitaminą B5. Ma za zadanie usuwać zanieczyszczenia znajdujące się na powierzchni skóry (pozostałości makijażu, toksyny, kurz). Skóra jest czysta, wygładzona, odświeżona, może lepiej oddychać. Przeznaczony dla skóry normalnej i mieszanej.

Moja opinia: Produkt ten znajduję się w plastikowym opakowaniu o pojemności 200ml, u nasady znajduję się pompeczka, dzięki której z łatwością wyciśniemy zawartość na ręce. Żel jest bezbarwny i z łatwością rozprowadza się go na twarzy, uprzednio zwilżonej wodą. Zapach jest dość delikatny, przyjemny, nie podrażnia. Po zastosowaniu skóra na moje twarzy jest gładka, delikatna, przyjemnie odświeżona. Doskonale usuwa również pozostałości makijażu. Jestem z niego bardzo zadowolona.

          Krem nawilżający z ekstraktem z łopianu Garnier Skin Naturals Essentials Hydration

Zdaniem producenta: Garnier połączył matującą moc ekstraktu z łopianu w nawilżającej formule żelu-kremu, aby kompleksowo i skutecznie odpowiadać na potrzeby skóry normalnej i mieszanej.
Multiaktywna formuła kremu zapewnia trzy poziomy skuteczności: walczy z zanieczyszczeniami, chroni skórę przed codziennymi szkodliwymi czynnikami oraz zapewnia optymalne nawilżenie na 24 godziny. 



Moja opinia: Krem znajduje się w niewielkim, poręcznym pojemniczku o pojemności 50ml. Krem jest lekki, delikatny. Dzięki swojej kremowo - żelowej formule doskonale rozprowadza się na twarzy. Po zastosowaniu twarz nie świeci się, jest świeża i nawilżona. W moim przypadku efekty widziałam już po pierwszym zastosowaniu. Jak dla mnie małym minusem jest zbyt ostry zapach, który troszeczkę mi przeszkadza, natomiast można się do niego przyzwyczaić.
A oto jego konsystencja:

  A Wy próbowaliście już te produkty Garnier?

Pozdrawiam:):):)
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)