Pages

wtorek, 14 kwietnia 2015

Wkońcu zakupy!!!

Witajcie:)
Tak jak już Wam wcześniej wspominałam ograniczam wszystkie swoje zakupy do minimum. Kupowanie jest bardzo uzależniające a producenci wciąż zachęcają nas różnymi ofertami a drogerie promocjami. Muszę Wam powiedzieć, że jestem z siebie bardzo dumna, że tak długo wytrzymałam bez większych zachcianek. Kupiłam kilka rzeczy, które musiałam kupić, ale też kilka tak dla zachcianki. Zapraszam Was dalej:)


1. Pędzelek Essence -  Pędzelek do nakładania cieni. Cena: 5.99 zł
2. Pędzel Real Techniques  - Setting brush. Cena: 28.99 zł
3. Soniczna Szczoteczka do zębów - Cena: ok. 18zł
4. Tołpa Simply - Matujący krem przeciw niedoskonałościom. Cena:17zł
5. Alterra - Olejek do twarzy z Granatem. Cena: 10.99zł
6. Ziaja Liście Zielonej Oliwki  - Oliwkowy Dwufazowy płyn do demakijażu. Cena: ok.9zł
7. Cztery Pory Roku - Krem do rąk i paznokci glicerynowy Wiśnia japońska. Cena: ok 3zł
8. Bielenda - Masełko do ust malinowe. Cena: 5zł
9. AA Technologia Wieku - Maseczka intensywnie nawilżająca. Cena: ok 3zł
10. Ziaja Liście Manuka - Krem nawilżający balans korygująco - ściągający. Cena: 10zł

Widzicie Kochani troszkę tego było. Więcej jest jednak tych rzeczy bardziej potrzebnych, niż dla przyjemności.
Mieliście coś z moich zakupów?
Chcielibyście czegoś recenzję??
Pozdrawiam:)

18 komentarzy :

  1. ciekawa jestem tego kremu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będzie się sprawdzać ta szczoteczka soniczna

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten olejek z alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest ten pędzelek z essence :) a ten z RT bardzo lubię do rozświetlacza, choć teraz zmieniłam go na zoevę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełko Bielendy kupiłam ostatnio również:) świetne jest

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie krem do twarzy, chętnie poczytałabym coś więcej o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o tolpa oczywiście :)

      Usuń
    2. mnie też Tołpa ciekawi! :) Kilka kosmetyków z tej firmy już miałam i zawsze sprawdzały się świetnie :)

      Usuń
  7. Zaciekawiła mnie szczoteczka ;) mogłabyś po wypróbowaniu napisać o niej kilka słów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się recenzja. jest to już moja druga szczoteczka więc mam już dość wyrobione zdanie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ziaja liście manuka najlepsze produkty: )

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zakupy, pędzel świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, kusi mnie olejek Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :) sama też muszę sprawić sobie kilka pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie olejek do twarzy. ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)