Pages

wtorek, 27 maja 2014

Tusz Eveline Megasize Lashes

Cześć Wszystkim:)
Dawno mnie tu nie było, musiałam trochę nadrobić zaległości w szkole. W końcu sesja. No nic pora nadrobić zaległości. Bohaterem jest tusz który kupiłam sobie na promocji w Rossmanie.


Od producenta: Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt maksymalnie wydłużonych i zagęszczonych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu Beauty & Care sprawia, że rzęsy stają się długie, gęste i wyraziste. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka Double Brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy oraz maksymalnie wydłużają i pogrubiają każdą z nich, od nasady aż po same końce. Formuła bogata w pigmenty mineralne, naturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F) doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy. Zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Dzięki zawartości D - pantenolu tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień. 

Moja opinia: Do tego tuszu podchodziłam sceptycznie, nie za wiele od niego oczekiwałam, a muszę powiedzieć, że jest całkiem fajny. Jak widać ma on dość ciekawą szczotkę co z resztą widać. Bardzo fajnie rozczesuje rzęsy. Zdecydowanie, by uzyskać fajny efekt jedna warstwa to stanowczo za mało. Nie skleja on moich rzęs jakoś mega, efekt jaki daje bardzo mi się podoba.  Nie kruszy się, a na rzęsach utrzymuje się cały dzień. Jedynie co mi przeszkadza to otwór buteleczki tuszu. bardzo ciężko wchodzi i wychodzi szczoteczka. Jak dla mnie jest albo za duża szczotka albo za mały otwór.
Zdjęcie szczotki:



A tutaj zdjęcia jak wyglądają u mnie na rzęsach.
 Tutaj zdjęcie bez tuszu.
                           1 warstwa
                         2 warstwy
                               3 warstwy


Znacie ? Lubicie?

Pozdrawiam Kasia:)

9 komentarzy :

  1. Nie używałam tego tuszu :) Jak dla mnie bardzo słaby efekt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten tusz, ma ciekawą szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pierwszy raz widzę go na oczy ;) Efekt jest średni - na co dzień się sprawdzi ale na większe wyjścia oczekuję od tuszu efektu "wow" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa szczoteczka, ale szkoda, że efekt taki delikatny, ja lubię mocniej podkreślone rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  5. przy trzeciej warstwie widać grudki

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie miałam go i pierszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale szczoteczka ma interesujący kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dla mnie niestety troszkę daje efekt pajęczych łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dwa tusze Eveline i oba dobrze się u mnie spisywał, ale ten moim zdaniem skleja rzęsy. /P.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)