Pages

czwartek, 1 maja 2014

Moje nowości:)

Cześć!!!
Wiem, że pewnie już macie dość już tych wszystkich promocyjnych postów. Mam nadziej, że jakoś to wszystko zniesiecie i zajrzycie co u mnie nowego:)
Większość zakupów jakie poczyniłam to oczywiście Rossmann i dwie rzeczy z Natury.
A tak prezentują się moje zbiory:


1. Tusz Eveline Mega Size Lashes  - Jak juz wiecie bardzo lubię tusze, które wydłużają i podkręcają więc postanowiłam się właśnie za takimi rozejrzeć. Cena tego tuszu bez promocji to chyba ok. 15 zł. Jak na pierwsze wrażenie to wydaje się całkiem fajny.
2. Bourjois Volume Glamour Ultra Curl, i oczywiście jest to tusz wydłużająco - podkręcający. Cena to podajże 40,99, bez promocji.
3. Rimmel Wake Me Up w odcieniu najjaśniejszym. I chyba tego podkładu nie muszę nikomu przedstawiać. Chciałam go mieć głównie dlatego, że postanowiłam skończyć z matującymi podkładami i skupić sie bardziej na rozświetleniu mojej cery. Cena bez promocji 41 zł
4. Maybelline Color Tattoo w odcieniu Pernament Taupe, dlaczego go kupiłam niemusze chyba nikomu mówić i już teraz wiem, że jest to coś czego szukałam. Cena bez promocji 23.99 zł.
5.Eveline Eyeliner Celebrities i jest to eyeliner, który posiada bardzo cieniutki pędzelek, nigdy go nie używałam więc pora spróbować. Cena bez promocji 11.99 zł.
6. Kobo Professional, Pigmenty, które przecudnie się mienią. Wybrałam dwa w cudnych odcieniach, opalizujących na niebieski i różowy. Cena bez promocji 9.99 zł za sztukę.
7.L'oreal Glam Bronze Podwójny puder bronzujący dla blondynek nr 101. Nie znam tego produktu, kupiłam go z czystej ciekawości, bo od dawna szukam fajnego bronzera. Jego cena bez promocji to 43.99zł.

I co sądzicie?

Zostawiam Was z moim dobrociami a sama wyruszam w Trójmiasto. Przede mną i narzeczonym prawie 400km. A potem to już pozostaje Nam błogie lenistwo:) A jakie są Wasze plany majówkowe??
A to mój ukochany Sopot:)


Pozdrawiam Was wiosennie Kasia:)

13 komentarzy :

  1. Fajne zakupy:) mi podkład rimmela niestety nie pasował, ale dużo osób jest zadowolonych

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) Szczególnie ciekawi mnie podkład Wake Me Up, chociaż przerzuciłam się na minerały i nie wiem, czy wrócę do klasycznych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję Wake me Up :). Mam nadzieję, że sprawdzi się u Ciebie mój ukochany Permanent Taupe :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanej majówki w Trójmieście ! Szkoda tylko, że pogoda się popsuła i jest strasznie zimno :( Na Color Tatoo skusiłam się ostatnio i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy bardzo trafione , udanej majówki ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :) Ja mialam wczesniejsza majowke :) :) ajjc dluga droga , mam nadzieje ze milo uplynela :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupy, niestety nic z Twoich zdobyczy nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten eyeliner z eveline, spisywał się bardzo dobrze, ale dość szybko zgęstniał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowości nigdy za wiele :D super zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie jak sprawdzi się u Ciebie bronzer, szukam dobrego więc przydałaby się recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)