Pages

wtorek, 20 maja 2014

Ladycode by Bell Full Colour

Cześć:)
W dzisiejszym poście jedna z moich nowości a mianowicie lakier biedronkowy. Jest on w przepięknym kolorze mięty. W ogóle wszystkie te kolorki były bardzo urzekające i jak widzieliście skusiłam się aż na trzy. Ich cena to jak dobrze pamiętam 4.50 zł. Lakier jest rzadki, pędzelek ma standardowy i dość łatwo się aplikuje. By uzyskać kolor widoczny na buteleczce, dla pewności należy pokryć płytkę paznokcia trzy razy. Jego dużym minusem jest to, że dość szybko odpryskuje w kącikach paznokciach. Dzięki swoim pięknym kolorkom jestem w stanie im to wybaczyć:)
A to jak wygląda:)


A teraz zbieram się za malowanie innymi kolorami:)

Pozdrawiam Was serdecznie:)

12 komentarzy :

  1. Kupiłam jeden jasno różowy, ładnie wygląda na paznokciach. Ten kolorek też bardzo ładny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. zielone lakiery podobają mi się u kogoś, bo na moich paznokciach już kiepsko wypadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to odcień, dla którego bym zaszalała, zwłaszcza, że 3 warstwy to nie jest dobry wynik :v

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolorek :) podoba mi się ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest kremowy jak lubię i ładnie sie błyszczy. Szkoda, że odpryskuje, ale kolor naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja czekam na inne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolorek, jednak raczej nie pomalowałabym nim paznokci. Zbyt szalony jak dla mnie, ale na Twoich pazurkach wyglada ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory! Ostatnio tylko takimi maluję paznokcie. /P.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)