Pages

sobota, 10 maja 2014

Klasyczna czerwień w wykonaniu Pomadki Paese Manifesto nr 906

Cześć!!!
W tym poście będzie mowa o tym co piękne w swojej klasycznej prostocie. Czerwona pomadka to coś co zawsze będzie modne i odpowiednie na każdą okazję. Swoją pomadkę dostałam w moim Paese Box i długo czekała na swoją recenzję. Nie używałam jej na początku praktycznie wcale lecz ostatnio coś mnie na nią natchnęło. I ku mojemu zdziwieniu była to dobra decyzja.


Jest to pomadka w płynie w formie buteleczki jak błyszczyk. Ma dość gęstą konsystencję, dość tępo aplikuję ją się na usta. Jest ona matowa bez żadnych drobinek.



Aplikator ma dość standardowy jak błyszczyk. Po zaaplikowaniu na usta daje efekt bardzo mocnej, krwistej czerwieni. I taki efekt przyda się na jakieś większe wyjścia. Moją metodą na nią jest zaaplikowanie kilku kropeczek na usta. następnie rozcieram je paluszkiem i uzyskuję delikatny efekt czerwieni. Usta są lekko czerwone a efekt ten na prawdę długo utrzymuje się na ustach. Gdy jest założoną większą warstwą usta kleją się.
A oto efekt jaki daje na ustach :

Zdjęcie z lampą:

Zdjęcie bez lampy w świetle dziennym:

Lubicie na swoich ustach taką klasyczną czerwień??

Pozdrawiam Kasia:)

18 komentarzy :

  1. Nie przepadam za malowaniem ust taką pacynką, tak samo jak nie znoszę błyszczyków, ale odcień ma piękny. Od czasu do czasu zdarza mi się przybrać czerwień na ustach, tak dla elegancji ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglada, choć ja nigdy nie uzywalam czerwonych szminek etc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nr 909 chyba i bardzo lubię ten produkt do ust, niesamowicie długo się utrzymuje i ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest bardzo ładny :) samego produktu nie znam ale słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentuje na ustach ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor szałowy, ale nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda na ustach.. :)
    czasem zdarza mi się użyć czerwieni, jednak nie dzieje się to zbyt często :>

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny odcień :) mi w czerwieni nie jest za ładnie, ale mam jeden odcień w którym nawet jako tako wyglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ intensywny kolorek. Ładnie wyglada na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez jestem bardzo mile zaskoczona produktami do ust paese ;) polecam szminki z olejkiem, są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Muszę ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię czerwień ale wolę szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nie mój kolor, ale prezentuje się genialnie;) Efekt nawilżonych ust przemawia na korzyść tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek, osobiście lubię nosić na ustach czerwień i odcienie maliny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio też coraz bardziej przekonuję się do mocnych ust, bardzo ładny kolor, i świetnie, że daje taki błyszczący efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna czerwień intensywna i mocno na pigmentowana.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czerwienie na ustach, jednak płynna forma pomadki do mnie nie przemawia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Paese znam tylko lakiery, ale wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)