Pages

piątek, 25 kwietnia 2014

Pojedynek moich antyperspirantów

Cześć!!!
Oj strasznie ciężko wrócić do codzienności po tym świątecznym obżarstwie i lenistwie.
Pora wziąć się lepiej do pracy i nadrabiać zaległości. W dzisiejszym poście będą porównane moje antyperspiranty. Od razu powiem, że nie jestem zadowolona z żadnego w 100%  i wciąż szukam mojego ulubieńca. 

1. Fa Nutri Skin Maximum protect



Od producenta: 
  • zapewnia ochronę przed wilgocią i nieprzyjemnym zapachem przez 24 godziny
  • nie pozostawia białych śladów na ubraniu
  • posiada przyjemny, odświeżający zapach
cena ok 9 zł


Moja opinia: Ma bardzo zapach i opakowanie. Starcza na dość długo. Czytałam wiele opinii, że zostaje wyczuwalny alkohol przez użytkowniczki, ja osobiście go nie wyczułam, ale na pewno nie chroni nas przez 48h. Jest fajny, ale jak dla mnie zostawia plany, więc przed założeniem ubrania trzeba odczekać. Głównym atutem jest zapach.

                                                             ocena: 3/5

2. Fa, Active Pearls, Aqua Spirit Spray (Antyperspirant w sprayu)



Od producenta: Odkryj wyjątkowo mocną ochronę jaką daje antyperspirant Fa Active Pearls! Wyjątkowo silna formuła, o świeżym zapachu, zawiera perełki Deo Active Pearls, które pod wpływem ciepła uwalniają dodatkową porcję aktywnych składników- niezbędną pomoc w trudnych, stresowych sytuacjach jak i podczas uprawiania sportu. Przyjazny dla skóry. Przebadany dermatologicznie. 

Skład: Butane, Propane, Isobutane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Myristate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Sodium Starch, Methylopropional, Geraniol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol.

cena ok 9zł

Moja opinia: Pamiętam, że kupiłam go jakoś na szybko w pobliskim sklepie i niestety muszę stwierdzić, że to nie był dobry pomysł. Jedynym plusem jest w miarę zapach, nie jest on jakoś wybitny, ale może być.  Niestety nie chroni mnie w ogóle. Na zdjęciu jest już zdenkowana butelka i prawdę mówiąc, używałam go na z mus. nie polecam i nigdy już go nie kupię.

                                                                     ocena: 1/5

3. Nivea antiperspirant Angel Star Hot Crush


Od producenta: NIVEA® angel star hot crush antyperspirant w kulce ma ekscytujący i modny zapach, który gwarantuje pewność siebie i wzbudza zachwyt przyjaciółek i chłopaków.
  • 48h skuteczna ochrona antyperspirantu
  • Nie zawiera alkoholu
  • Produkt przebadany dermatologicznie
Moja opinia: Z powyżej zaprezentowanych antyperspirantów jest na pewno najlepszy. Jest bardzo dużym plusem jest przepiękny zapach, słodki, kwiatowy. Bardzo mi się podoba. jeśli chodzi o naszą ochronę to spisuje się całkiem ok. Nie zwiódł mnie jeszcze ani razu. Jego minusem jest to, że po nałożeniu należy chwilę odczekać na wsiąknięcie, bo jest to dość rzadka konsystencja. Gdy nie odczekamy, tylko od razu założymy ubranie to możemy odczuwać dyskomfort, że nasze pachy są mokre. Ogólna ocen bardzo dobra.

                                                             ocena:4/5 

Ja osobiście wciąż szukam swoje ulubieńca, może macie jakiś sprawdzony?

Pozdrawiam Kasia:)

5 komentarzy :

  1. ja wybieram nivea ,używam i jak dla mnie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony to zdecydowanie Dove ogórkowy :) Stosowałam Nivea Angel Star, fakt ma piękny zapach ale nie sprawdził mi się aż tak dobrze jak mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za Fa nie przepadam :( Nivea całkiem ok, ale najczęściej sięgam po Rexonę i Garniera :) i polecam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)