Pages

środa, 2 kwietnia 2014

Green Pharmacy Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych

Cześć!!!
W dzisiejszym poście chciałam bym Wam zaprezentować szampon, od którego wymagałam dość sporo ze względu na dość sporo dobrych recenzji pod jego kierunkiem. A mowa tutaj o :


Zdaniem producenta: Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność.
Rośliny lecznicze są sprawdzonym lekiem po który często sięgamy w czasie choroby czy osłabienia organizmu i otrzymujemy skuteczną pomoc. Dlatego głównym składnikiem szamponu jest wyciąg z koszyczków rumianku lekarskiego o działaniu ogólnie wzmacniającym, przeciwzapalnym i antyalergicznym. Wyciąg z rumianku, bogaty w witaminę C, zwalczającą wolne rodniki - powoduje opóźnienie starzenia się skóry, a także witaminę PP, wzmacniającą naczyńka krwionośne - dzięki czemu poprawia wygląd skóry oraz wspomaga procesy regeneracyjne włosów na całej ich długości. Wzmacnia cebulki włosowe i chroni końcówki przed rozdwojeniem.
Rumianek to naturalny filtr UV oraz bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie.

Skład: Aqua (Purified water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-10, Chamomilla Recutita Extract, Parfum, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, CI 19140.


Moja opinia: Szampon ten ma bezbarwna konsystencje a jego zapach podobny jest do typowego ziolowego szamponu. Jego zadaniem jest wzmocnic nasze wlosy, by nie byly takie slabe, wysuszone. Po uzyciu go kilka krotnie zauwazylam, ze szampon ten nie jest zbyt wydajny. Potrzeba go dosc sporo, zeby dobrze umyc cala glowe. Po umyciu nie daje nam efektu gladszych wlosow, bardziej zdrowych. Wedlug mnie sa jedynie umyte i czyste. Plusem jest to, ze nie obciazal moich wlosow i nie przetluszczal ich, co jest u mnie dosc duzym problem. Po zastosowaniu odzywki wlosy lepiej sie rozczesywaly, byly bardziej puszyste i miekkie. Gdy wykorzystalam cale opakowanie oczekiwalam, ze w jakis sposob moje wlosy beda silniejsze, zdrwosze, ale niestety nie uzyskalam tego efektu. Jak dla mnie jest to normalny szampon do mycia kazdego rodzaju wlosow. Nie wiem sama co mam o nim myslec tak do konca.

Jezeli uzywalyscie go, to jak sie u Was sprawdzil? Chetnie przeczytam Wasza opinie:)

Pozdrawiam Kasia:)

1 komentarz :

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)