Pages

piątek, 21 marca 2014

Nivea aqua effect - Tonik łagodzący

Cześć wszystkim!!
Ostatnio na blogu pojawiały się posty z kolorówki, więc pora na trochę pielęgnacji. Dzisiaj będzie mowa o moim ulubionym toniku do twarzy o przecudnym zapachu.


Zdanie producentaDelikatnie usuwa zanieczyszczenia, nie powodując wysuszenia wrażliwej i suchej skóry. Łagodzi podrażnienia, koi skórę i pozostawia ją aksamitnie gładką. Wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ:

  • tonizuje skórę i usuwa zanieczyszczenia
  • zachowuje naturalny poziom nawilżenia skóry
  • łagodzi ją dzięki formule bez wysuszającego alkoholu
  • odpowiednia dla suchej skóry formuła z olejkiem migdałowym łagodnie pielęgnuje
Zobacz i poczuj zdrowo wyglądającą skórę. Skóra jest głęboko oczyszczona i ukojona, wygląda zdrowo i pięknie.
Produkt przebadany dermatologicznie.

cena: ok.13zł



Moja opinia: Jest to delikatny tonik o bardzo fajnym zapachu. Można określić, że jest lekko kwiatowy, osobiście czuje w niej zapach różany, ale jest to moje subiektywne skojarzenie. Stosowałam go codziennie rano, co dawało mojej skórze delikatne odświeżenie i pobudzenie od samego rana oraz wieczorem gdy moja skóra na koniec dnia stała się już zmęczona stanowiła swoiste ukojenie. Cera była delikatna, odświeżona a przy tym pęknie pachniała. Moja cera jest bardzo wrażliwa, a także ma tendencję do przesuszania a dzięki temu tonikowi skóra była w odpowiedniej kondycji. Nie podrażniał mnie a koił. Jestem z niego bardzo zadowolona i chętnie polecam.
Czy ktoś z Was zna inne toniki o podobnym działaniu? Chętnie przetestuję coś nowego:)
Pozdrawiam 
Kasia:)

1 komentarz :

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)