Pages

wtorek, 17 grudnia 2013

Gliss Kur Hair Repair Ultimate Volume Ekspresowa odżywka regenerująca dla włosów cienkich i zniszczonych

Witam wszystkich po dość długiej przerwie, spowodowanej kilkoma nieprzewidzianymi sytuacjami, ale powracam i biorę się do pracy. Dzisiaj recenzja przecudownej i wspaniałej dla mnie odżywki z firmy Schwarzkopf. Z tego co się orientuję jest ich kilka rodzajów a każdy z nich oznaczony jest inna wersja kolorystyczną. Moja ma kolor fioletowy i jest przeznaczona do włosów cienkich i zniszczonych.


Zdaniem producenta: Odżywka przeznaczona jest dla delikatnych i zniszczonych włosów. Natychmiast ułatwia ich rozczesywanie  zaraz po umyciu szamponem. Regeneracyjna formuła z płynnym kolagenem morskim odbudowuje delikatne, zniszczone i płaskie włosy od wewnątrz. Odżywka nie zwiera silikonów, dzięki czemu nie obciąża włosów i dodaje im objętości już od nasady



Moja opinia: Jak widać zużyłam już prawie całą butelkę, która posiada 200ml. Posiada ona piękny zapach, któremu nie łatwo jest się oprzeć. Nie jest on duszący i dość długo utrzymuje się na włosach. Producent na opakowaniu zaleca również alby przed użyciem wstrząsnąć, a tym samym jego cała zawartość ulega wymieszaniu i jego kolor staje się mętny. Po zaaplikowaniu na mokre, umyte włosy, zdecydowanie ułatwia ich rozczesywanie. Włosy po wysuszeniu są lekkie, posiadają delikatny połysk a na dodatek pięknie pachną.

Osobiście muszę przyznać, że odżywa ta stworzona jest dla włosów cienkich, ale uważam również, że zdała by egzamin dla długich, gęściejszych włosów. Stają się one delikatniejsze i zdecydowanie łatwiejsze w rozczesywaniu.

                                                       Moja opinia:  5/5

Pozdrawiam Pani Pomadka :D


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. Z chęcią Cię poznam i postaram odwdzięczyć się tym samym:)
Pozdrowienia dla Was wszystkich i miłego czytania:)